Praktisch

Voor wie

Voor iedereen die praktisch aan de slag wil met het onderzoeken van waar klachten of stresspatronen vandaan komen en het oplossen / doorbreken ervan. Houdt er dus rekening mee dat het geen praattheapie is!

Werkwijze

Afspraken vinden online plaats via Google Meet (of een ander beeldbelprogramma). Vlak voor je afspraak ontvang je een link voor de 'vergadering'.

Belangrijk is dat je een rustige en comfortabele plek hebt waar je niet gestoord wordt. Het fijnste werkt het op een pc / laptop met een relatief groot scherm. Het is ook mogelijk op de telefoon maar een groter scherm is comfortabeler.

 

Elk traject start met een kennismakings-/intakegesprek waarin we kunnen verkennen of we een vervolg samen zien zitten en afspraken kunnen maken hierover. De tweede sessie staat meestal in het teken van het behandelplan dat we samen doornemen. En indien deze akkoord is, kunnen we aan de slag met de uitvoering ervan.

 

Sessies vinden meestal eens in de twee weken plaats, maar indien gewenst kan er meer of minder tijd tussen de afspraken zitten.

Het aantal sessies dat nodig is, is afhankelijk van de hulpvraag/hulpvragen en het verloop van het traject.

Je kan kiezen voor losse sessies of een pakket van 5 sessies.

We plannen meestal een sessie van max. 60 minuten in. Mocht het wenselijk zijn dat we er een kwartiertje aan plakken, check ik altijd bij je of je dat zelf ook ziet zitten (qua tijd en kosten).

Indien je niet naar de afspraak kan komen, probeer dan uiterlijk 24 uur voor de afspraak af te zeggen. Dat kan per e-mail of telefonisch. Houdt er rekening mee dat er kosten in rekening worden gebracht indien je in de laatste 24 uur voor de afspraak afzegt.

Tarieven

Intake / losse sessie (tot 60 min.) €122,-
Intake / losse sessie (tot 75 min.) € 152,50
Pakket van 5 sessies van max. 60 min. € 555,-
Pakket van 5 sessies van max. 75 min. € 666,-
Niet tijdig* geannuleerde afspraak € 75,-

* minimaal 24 uur voor de afspraak

Openingstijden

De praktijk is geopend op maandag, donderdag en vrijdag.

In vakanties kunnen aangepaste openingstijden gelden. Neem voor meer informatie even contact met me op.

Klachten

Mocht je niet tevreden zijn over het traject, hoor ik dat graag van je. Het is mijn streven zo goed mogelijk aan te sluiten bij jouw wensen. Wat mij betreft komen we daar dan ook samen uit. Mocht het onverhoopt niet lukken om samen tot een oplossing te komen, kan je overwegen een klacht in te dienen. Hiervoor kun je terecht bij een klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg. Voor het indienen van een klacht, kan je dit formulier gebruiken, dat je kan mailen naar klachten@cbkz.nl. Hierbij is het volgende klachten- en geschillenregelement van toepassing.